Till baby imorgon.

hello.

Kom näääästan precis hem från bästis. Har varit hos henne ett ganska långt tag. Följde med henne till Ystad idag efter skolan. Skulle kolla lite i affärer, och hon skulle hämta "ett paket" utav en vän. Satt en stund på lekplatsen med honom, och gick sen och kollade vidare. Hennes mamma kom och hämtade oss sen vid typ.. lite innan 5. Åkte sedan hem och kollade skräckfilm tsm. Det börjar fan bli en tradition nu. Hahah! Imorgon åker jag till mitt hjärta, ska bli jätte kul att träffa honom igen. Saknar han hela tiden, JOBBIGT! :) Sover där till söndag då. (Om vi fortfarande lever & jorden finns kvar, haha!) Bloggar förmodligen inte alls då. Utan kommer mest ligga och mysa med honom, spendera massa tid osv. Ni förstår ju, gullisar. Just nu, sitter jag och papi och glor på Wallander - innan frosten. Typ den första filmen, tkr den är helt okej. Inte riktigt min smak, de andra filmerna är mycket mycket bättre. Enligt mig. Kom på det, det märks verkligen att jag inte har bloggat på ett tag. För babblar bara på om olika saker hela tiden. Not good! Ska bättra mig lovar. Men nu ska jag hoppa in i duschen alldeles strax, och sedan smörja in mig med B.U.S = Brun utan sol. Så ha det bäst, finisar!

pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0