♥ When i see your face, there's nothing i would change.

Hejsan på er.

Kom hem vid 3. Var helt slut. Hehe.. men har trots allt
haft en väldigt bra dag. Skrattat väldigt mycket, men massa folk.
+ Jag och bästavän har gått runt och shakat röv till Rihannas nya.
ÅÅÅH! Säger jag bara. Värsta orgasmen här. Hahaha nej, bara
skämta. Eller gjorde jag? Ja klart jag gjorde. Men allafal den heter
Only girl. Skit bra! Bästis&min låt. Hihi. Mjukost, nattis. AHAHA.

GREASE 2 är på tv nu. En sak som jag har märkt, är att
det är faktiskt några st från första filmen som är med nu också.
Tycker att det är lite synd.. tycker att det liksom förstör lite.
Eller vad säger ni? Har ni sett 2:an? Vad tyckte ni om den?

Ska alldeles strax äta middag. Köttfärsås&makaroner får det bli. MUMS.
Hihi, pappa är uppe i Skara - så broren får ta hand om mig nu i 3 dagar.
Imorgon kommer bli jätte kul! För då ska vicci sova hos mig. Ska sova
uppe i pappas säng, hihi. Får passa på nu när han inte är hemma.
Hans säng är urskön! Så den ska jag fan sova i en natt. Hihi.

Shh.. don't tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0