♥ What's the point?


Hej alla bloggare.

Hur mår ni idag? Jag är helt slut, haha.
Detta tar hårt på en..verkligen. Ska alldeles strax äta
(är verkligen super glad över att jag kan äta igen)
Blir fiskpinnar & mos = MUMS.
Det var länge sedan jag hade "fredags-designen"
ellerhur? Så jag tyckte att det var dags nu igen.
kollar just nu på Tyra Banks show.. tycker det är
riktigt synd att det ska läggas ner. Buhuhu.

Hon ska ju satsa på Top Model istället. Jag tror inte
att det kommer bli lika populärt som Tyra Banks show.
För i hennes egna show.. så får hon ut mer budskap
om ni förstår vad jag menar. Att hennes show har typ en mening där.
Allafal, nu ska jag äta en väldigt sen lunch.

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0