♥ Usch.

Hej bloggen!

Tittar just nu på Teen Mom, tycker om det jätte mycket.
Man tycker ganska synd om de - imed att de ger upp
hela sitt liv osv. Men men, så tänk er för innan ni gör massa saker.
Mitt råd till er, kära läsare. :) Fick nyss ett sms från pappa
att han & mathias är på akuten. För att mathias fick en smäll
i huvudet när han spelade match (fotboll) Stackars nutte!
Orolig för honom. Även om han är 6 år äldre än mig, så är jag
alltid orolig för honom när han är ute. Hehe. Svårt att inte vara
det liksom. Är det samma med någon av er? Blir lätt oroliga för andra?

Sitter och "shoppar" på Hm. Och när jag säger shoppar, sitter jag
bara och stoppar grejer i shoppingkassen, men köper aldrig det.
Tycker det är kul, faktiskt. Många av mina vänner gör också det.
Bra tidsfördrift! Haha. Eller vad säger ni? Är uppe i 1 138: - Inte så farligt
imed alla de grejerna jag har fått plats med i den shoppingbagen.
Fått plats med ganska mycket:

4 BH:ar.
1 foundation.
1 puder.
2 nagellack.
2 puderborstar.
7pack makeupsvampar.
2 Necessärer med hello kitty.
Hello kitty duschgel.
2 Hello kitty lotion.
12 pack örhängen.
5 pack armband.
1 ring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0