♥ Sjuk.

Hej på er.

Försökte att lägga in ett videoinlägg igår, men det gick åt h*lvete.
Så får lägga in ett..någon annan dag. Ja..idag har jag inte varit i skolan.
Mådde skit, redan igår. Har sprungit på toa exakt hela natten osv. Så det blev
till att bli hemma idag och vila upp sig. Har druckit massa och ätit lite och så
- men mår fortfarande inte bättre. USCH, säger jag bara. Hatar verkligen
och må såhär, man vet f*n inte vart man ska ta vägen. Hehe. Springer bara
fram&tillbaka. Allafal får se ifall jag går till skolan imorgon.. berors på hur jag mår.

Är verkligen sugen på att handla höstkläder nu. Behövs verkligen i min garderob.
För har bara just nu sommarkläder. Vilket jag inte kommer komma långt med.
Kommer frysa och massa sånt. Så nej tack! Men nu ska jag fortsätta att vila

Puss&Kram.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0