♥ I just wan't to make you clap again.

Hello.♥

Sitter just nu och lyssnar musik på spotify. Det är fan bäst!
Har hittat en låt som jag verkligen älskar. Akon - clap again.
Lyssnar på den hela tiden.  Så mysig! Idag ska jag bara vara hemma
och mysa.. det är ju lördag trots allt. Hihi. :-) Vad ska ni hitta på?
Imorgon ska jag förmodligen plugga - har prov på onsdag i nästa vecka.

Efter att jag kom hem igår från skolan vid halv 3, så gjorde
jag massa videoinlägg direkt. Gick ganska bra, har övat massa ggr
sen jag gjorde mitt första hos vicci. Så nu kan jag detta ;-) Så ska bara
 hitta vår kamerasladd så kommer det komma upp ett videoinlägg.
Vaknade idag vid ca. halv 12 - super skönt! Imed att man har gått
6 - halv 7 varje morgon denna veckan. Så det var ett stort plus.
Men en sak som jag blev jävligt irriterad över ibland haha, är att min bror ska
alltid snacka så jävla högt i sin telefon när någon ringer. Han vet att jag sover,
men ändå gör han detta. (Våra rum ligger mitt emot varandra) Sen ska jag
alltid vara så himla tyst, när jag har vaknat först. BAJSA! Säger jag bara. Haha.
Viccis ord. Låter skit knäppt, men det var riktigt roligt när hon sa det inför mig.

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0