♥ Thats just the way it is..things will never be the same.

Hejj! <3

Vet inte riktigt vad som hände med förra inlägget..
Men skitsamma. Haha, får göra ett nytt här. Igår var jag hos natassja
sov där inatt - myste framför idol med godis. Riktigt trevligt! Var verkligen
jätte skönt att få se henne igen.. har inte setts på typ 3-4 veckor. I think?
Gick och la oss kring 1, så vi var verkligen pigga och fräscha imorse.
Hehe, papi fick hämtade mig vid kvart över 1, för han & min bror skulle åka till
malmö och kolla MIF (vet inte hur det stavas) så nu är det där & jag sitter här hemma
själv. Underbart skönt! Vet inte vrf jag egentligen tycker det ibland. Bara gör det liksom.

Man kan lyssna på musik - HUR HÖGT MAN VILL. Utan att någon skriker på en, och
säger att man ska skruva ner, för man kan inte höra tv t.e.x. Veckan har verkligen gått
snabbt. Jag har böjat tycka det. Liksom, igår (fredags) kändes det som om jag skulle gå i
skolan nästa dag. T.e.x när det då är fredag, känns det som om onsdag? Fattar inte det där.
*Thihi* Vet inte riktigt vad som händer idag, har inte planerat något. Mest ta det lugnt!!

'Jag känner att jag är i stort behov av att sola! Börjar bli en bleknos nu,
och det gillas verkligen inte. Tummen ner för det, haha. Så det ska
jag försöka fixa i nästa kort. Jag kom på det, jag fyller år nästa månad. (8 nov)
Då kan jag önska mig solkort?! HAHA. Här är man rätt smart, men det kanske är
jätte dyrt?? Får kolla upp det, hörni. Men nu ska jag kolla på tv och lite sånt.

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0