♥ Hos natassja.

Hejsan gullungar!

Sitter just nu hos natassja, vi myser framför
tv med idol & massa godis. kommer såklart att Sover här inatt.
hur e det med er då? med mig är det i allafall toppen! :D
fick precis reda på att i morgon när man vaknar,
så blir det lyxig frukost med ägg, bacon och frullar, mumms.
vet inte riktigt vad som händer i morgon, ska iallafall hem,
ungefär vid 12.00 sen får man se vad som väntar hemma ;).
vad ska alla bloggläsare hitta på med i morgon? skriv gärna..
om ni har några tips om vad jag kan göra för att få min blogg lite
roligare, då är det bara att skriva, det vet ni! :D
nu har jag lovat natassja att hon skulle få skriva lite på min
blogg, så nu överlämnar jag bloggen till henne ;)
men ha det super bra och ta hand om er så hörs vi snart!
puss. <3

Ebba min ängel!

älskling var ska jag börja ? du har vänt min värld till det rätta hållet & det är precis
så det ska vara. du är så fkn bäst, snyggast, kungligast, grymmast med andra ord,
perfekt. från den dagen jag träffa dej så blev jag hel. det var då min,
värld kom till för utan dej så hade jag inte varit så här lycklig som jag  är nu. jag är
så sjukt lyckligt lottad som har dej som vän! vad mer kan jag önska? vi kan snacka om
verkligen allt och det är så jag vill ha det. du visar hur lycklig som man faktiskt
kan bli. när jag ler så tänker jag på dej & när jag ser så ser jag dej. you rule my world baby!!
du är liksom dej själv & säger alltid vad du tycker, säger skämt som bara du
och jag förstår det är därför jag älskar dej!. när vi bråkar, går mitt hjärta i 1000 bitar och ingen
kan laga det förutom du. Du kan alltid ringa om du känner dej ensam eller om du bara vill prata.
jag har all tid i världen för dej min ängel. ebba, ser du stjärnan i de blå?
för den lyser för oss två.. detta kommer verkligen från mitt hjärta gumman, jag svär!
jag hoppas att du vet att jag alltid kommer att finnas här för dej, det är bara att
ringa så är jag där! jag älskar inte dej utan JAG ÄLSKAR DEJ SÅ JÄVLA FUCKING, JÄVLANS,
SINNESSJUKT MYCKET!!!! lova att aldrig lämna mig.. för utan dej så dör jag, det är som en ros
utan vatten. om vi håller ihopa så kommer jag att växa för varje dag som går och
bara bli lyckligare och lyckligare för jag vet att jag har dej. nu ska jag inte ta upp din tid
längre men ville bara få detta sagt orkar inte hålla det inne längre.. detta är inte
ens hälften av mina ord till dej men det hade tagit hela livet ut att skriva vad jag tycker om
dej.

JAG ÄSKAR DEJ SYSTER, MITT BLOD , MITT SYRE, MITT HJÄRTAT!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0