Aj aj aj !

Hej på er, sötnosar.  

Hur mår ni idag ? jag mår si sådär.. fortfarande extremt förkyld.
Ser ut som "Rudolf med röda mulen", hihi. Snyter mig så hårt att jag
har fått värsta såret på vänster näsborre. Haha, det är så synd om mig. Har bostatt mig i soffan, för
att titta på The Hills. Absolut LOVE IT ! Allafal, har inte ätit någon lunch idag.. imed att jag inte blir så sugen
imed att jag nyser 24/7. Förutom förkylningen osv, så känns allt bra just nu. Älskar den
känslan - då man inte beöver tänka på något. Vet ni vad jag menar ?

Stannar hemma imorgon också, sen på fredag ska jag gå i skolan. För jag ska ha kul i helgen, som jag
nämde igår i mitt inlägg. Jag ska missbruka halstabletter osv. Hehe. Tänkte snart äta.. är ganska
hungrig. Men ni får ha det så bra !

Titta på massa bilder på Kissie - och jag
har läggt märke till hon photshopar exakt alla sina bilder. Liksom jag tänker såhär..
jag tkr hon ska vara nöjd med hur hon ser ut. Liksom jag svär på att hon aldrig har lagt ut en helt narturlig bild
på sig själv - på sin blogg. Liksom hennes läsare ska inte behöva bli besvikna på sin "idol"
för att hon inte ser ut som hon säger sig göra på sin blogg. Enligt mig så ska man vara sig själv
när man startar en blogg. Som sagt man vill ju inte att ens läsare ska bli besvikna på en, ifall
de träffar en i verkligheten. Det skulle inte jag vilja, det är därför jag inte redigerar mina bilder. För jag vill att ni ska se hur jag ser ut. Kanske ser lite bättre ut i verkligheten. Hihi. :) men det gör man alltid.

Men men, nu ska jag äta. Kisses to you all.

Ett exempel här. På denna bilden har Kissie glömt att "photoshopat bort" sin mage.

Kolla i det rosa inringande området, om ni inte såg det förräns nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0