täcke&kudde, dricka + Vänner.

Hej på er.

Ligger just nu och tittar på "Vänner" - en av mina favoritserier. Älskar den, skrattar alltid
så j*vla mycket, så att jag inte kan andas emellan åt. Pratar även med C alltid lika mysigt ! Kom
hem idag vid ca. 4 - tiden. Var otroligt trött, hade redigt ont i hals + öron. Så det blev
ingen ridning för mig idag. Vet inte riktigt om jag skan gå till skolan imorgon, mår så pass dåligt..
Skolan har varit super rolig, har skrattat riktigt mycket, kanske var att jag är trött ?
Alla mina vänner vet att jag skrattar som f*n när jag är trött. Hehe.

Ligger helt platt i soffan, har kramp i magen, så ligger här med typ.. 4 kuddar
invirade runt magen. + Mina ögon rinner. Ska alldeles strax gå och kolla i kylen ifall där är någonting att äta.

Är hungrig... igen..  

(åt nämligen för en stund sen)

Men bloggar mer imorgon, om jag orkar vet inte ens om jag ÄR hemma. Men ifall jag är det
så tar jag mig tid och skriver ett litet inlägg till er.



*hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0