Stromae - alors on danse <3

Godmorgon bloggen !

Brun utan sol - tema.



När jag gick upp imorse, så knakade exakt alla mina ben i kroppen. T.o.m mina
nyckelben. Jag vet inte vad det där handlar om? haha, kanske så har jag sovit konstigt. Vem vet..
allafal idag ska jag göra lite läxor - för imorgon kommer jag inte ha tid för något annat än hjälpa till hemma.
Ska ju som sagt, ha "kalas" för Mathias imorgon.  Wiie ! Känner att jag måste snart
köpa mina skolavslutningskläder.. innan de tar slut i affärerna menar jag. För jag vill verkligen ha de klackaskorna
och kjolen ! Har en ny älsklingslåt - passar perfekt till utekvällar på sommaren.

http://www.youtube.com/watch?v=Y1gdvfLzUKo&feature=related

Måste verkligen jobba på min solbränna ! Jag är så himla vit, liknar mjölk. Haha. Men sen kan jag inte
gå ut och sola, för solen tar inte riktigt som den gör annars. Men det är bara för att det
inte är så varmt. :) Hur är det med er då ? Är ni också vita ? Eller är ni bruna ?

Kanske ska testa BUS ? Eller vad tkr ni, var kan man hitta den bästa BUS:en ? Som inte
stinker eller, försvinner direkt när man t.ex. tvättar sina händer, eller kroppen ?

Det 'är en jäkligt bra fråga, tkr jag.

'Jag menar jag/man vill ju inte se ut såhär ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0