godnatt (L) !

Hej bloggen !

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Gulligt av mig ?
Ja det tycker jag.  Hihi. Guud, vad jag längtar till skolavslutningen, längtar tills
jag kommer där med min spetskjol och mina högklackade skor. ! Mm.. lovely.

VAD HAR NI TÄNKT ATT HA PÅ ER, PÅ ER SKOLAVSLUTNING ?

Har haft en väldigt bra skoldag, trots att lite saker har hänt. Men det är inget,
som skulle intessera er. :) Jaha, på måndag i nästa vecka, så åker jag på "tyskläger" ska sova
tillsammans med Viccifücken, och en annan tjej. Kommer nog bli roligt, sen på tisdagen, ska vi åka till Tosselilla.
Wiiiie ! Haha, ska passa på att sola som f*n. Hehe.

Men nu ska jag sova.

poooowss.

/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0