8 maj - fest !

Hej på er.

Mår inte så bra. Men jag kör en inlägg, iallafal.
Helgen har varit bra, trots min j*vla förkylnig.. den släpper verkligen inte..
Är redigt irriterad på den nu ! Hostar 24/7. Men som sagt helgen var trots förkylningen U-N-D-E-R-B-A-R
Jag & mathias var ju med när Therese och Jon hade fest. Var faktiskt redigt kul !
Trots att inte jag drack. Var allafal uppe och buggade lite med broren. Börjar
få kläm på det nu. Och när klockan slog 12 - så var det dags att sjunga
för mathias. För då blev han 21 år. Wiho ! Stor pojke nu. Hihi.


Är tveksam ifall jag ska gå till skolan imorgon, men vi får se hur jag jag känner imorgon.
Just nu sitter jag och tittar Top Model 13. Tkr att det är bra att de har korta modeller denna säsongen.
Har suttit och fixat med lite läxor nästan hela dagen. Känns faktiskt bra.. att inte känna att man
verkligen inte har gjort något alls. Utan bara legat och degat i soffan. Men så behöver jag
INTE känna, HA-HA ! Alldeles strax ska jag gå ringa mami - för hon har inte ringt än. Dumma hon !

F*n vad jag längtar tills vi åker ifrån här, bästis.

Tunisien 2010 - kommer bli bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0