Trött & uttråkad.

Just don't give up - I ain't gonna let you down.

Hej bloggen.  

Kom hem för 20 min sedan typ.. åkte hem till syster en stund efter att hon, jag , Jon & mathias
hade varit på släktträff, på min mammas sida. Var väl ganska okej,
alla var där förutom en person. Behöver nog inte nämna vem. För det förstår ni själv. :)
Så smarta som ni är, hihi. I helgen vet jag inte vad som händer, kanske
leker med någon ? Vem vet. Får se. Tittar just nu på Top Model 12. Älskar det !
Ciara är gäst där. Wiho !

Igår kom vicci till mig, hade jätte mysigt ! Skrattade och dansade. Fick även helt plötsligt för oss, att vi skulle
till Rydsgård.. men det blev inget av det. Hehe.

men nu ska jag gå och sätta på musik, och sjunga skit högt. Ingen är hemma, så
man får passa på. hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0