Tips ? :)

Hej, sötnosar.

Just nu sitter jag inne på internet och kollar runt efter bra BUS:ar.
Jag vill verkligen hitta en bra, som inte är så svår aplicerad. För det är första gången
jag använder såna, och jag vill att det ska se bra ut..

för jag vill narturligtvis inte se ut som en j*vla apelsin !
Vilket vissa gör, när de inte har bra BUS:ar.



Så har ni något bra tips, lämna gärna en kommentar, i "komentars fältet".
Har så otroligt tråkigt, varken C, bästis, ida, amy eller vicci är inne. Vad ska jag ta mig till ?
Och kom på att på måndag när jag ska iväg till Ystad med klassen, kommer jag missa
ridningen.. igen. ASSÅ detta suger !! Jag vill rida.. men men, inget att göra vid det nu. *suck*
Är sugen på shoppa också.. buhu. Depriation.. har jag också. Varför ska det alltid vara så

att en dag är livet så j*vla underbart - men sen nästa dag suger det ?
Kan någon svara på det ? Det kan inte ens jag, och jag brukar kunna svara på det mesta. Enligt folk.
Nu blev jag sugen på att titta på Bridget Jones dagbok, var otroligt länge sedan. Så det ska jag göra.
Ska käka lite äpple också, blir mitt 2 nu, eller okej, det blir mitt 3 för jag tänkte ta två st. Hihi. I'am sooo bad.

Tss, nej det är jag inte. Bara ibland.

/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0