Livet leker.. som fan !

18:01 9 april - 2010

Hej bloggen !  

Kom precis hem från staffanstorp. Jag och broren har varit där
i helgen, var skit kul ! Han vann massa nallar till mig när de var nere på
tivolit ! Jag stannade hemma och vilade mig, och kollade på tv och sånt. Det var allafal jätte mysigt !
Idag är det en väldigt speciell dag..för det är nämligen så att min bror
fyller 21 år ! Så grattis återigen ifall du ser detta. De växer upp så snabbt.  

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå till skolan imorgon, jag mår verkligen inte bra..
fattar inte vad detta är för skit jag har fått. Pollenallergi eller ? Eller nej, jag vet inte. Men det är något j*vla skit
allafal. Och jag vill inte ha det längre. Nu får det vara nog. Hehe. :) Just nu har jag bostatt mig i soffan, och sitter med min bärbara dator. Snackar med "fücken" på msn.. mysigt !

Men nu ska jag äta osv. Ha det bäst !

älskar er..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0