Ibland känner jag inte igen dig längre..

Här sitter jag igen !

Okej, jag klarade inte att hålla mig ifrån att blogga.
Så fort jag har tråkigt, så sätter jag mig här - och skriver av mig.
Idag ska jag stanna hemma, ska ändå blir skönt ! Ska käka god mat, och titta på film osv.
Sen vid 7 tiden imorgon - ska jag ta ut bebisen. Hoppas inte
att han är så j*vla ivrig då som igår. *Puuh*, den hästen är verkligen
stark ! Man skulle kunna tro att han är den "The Hulk".. fast i en häst kropp..
eller något sånt, haha. Exakt hela dagen har jag glott på My super sweet 16. Fattar egentligen inte hur föräldrar
kan skämma bort sina barn så mycket.

Men allafal, HUR VAR ER VABORG ? föressten. Hade ni kul ? Ni vet ju redan vad jag
gjorde, så det behöver jag inte säga. Just nu sitter jag i soffan.. och tittar Ciao Bella som går
på 5:an. Älskar den filmen ! Jag älskar filmer, är f*n värsta FilmGeeket. Haha, skäms
inte iheller. That's just who I'am. Haha min storebror springer här och visar massa solbrillor och kläder han
har köpt. Haha, mathias andersson.. Lika fjöntig som mig, eller jag är kanske lite fjöntigare.

Ska alldeles strax gå och laga middag till mig själv. Spagetti & köttfärsås. MUMS !


Ibland vet jag inte vem du är längre.. jag känner inte överhuvudtaget igen dig. Vad
har hänt ? Visar ingen respekt längre.. Visar inget intresse - bara så att du vet
kommer aldrig kunna lita på dig som jag gjorde innan.
Du har förlorat mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0