**Hemma från skolan**

12:44 - 4 maj - 2010

 Ögonen rinner, ont i halsen, snuvig..

Ja, behöver inte säga så mycket varför jag är hemma. Imed att ni kan
läsa på rubriken. Här hemma är det ett h*lvete, kan jag säga. Jag låter som en jäkla gås ?
Haha, men det gör faktiskt ont. Har precis ätit, så nu ligger jag i soffan med täcke+kuddar och tittar
"Mad Money", skit rolig film med: Queen Latifah, Katie Holmes och Diane Keaton. Idag ska jag bara ta det lungt
och snyta mig tills näsan blir röd, ska missbruka halstabletter osv. Bra plan !  

Allt jag tänker på nu är att jag MÅSTE bli frisk tills på fredag. För då ska jag ha kul med bästis.
Ska åka karuseller tills jag spyr ! Okej , kanske inte så att jag spyr, men så att jag blir snurrig. :)
VAD HAR NI FÖR PLANER INFÖR HELGEN ?

Ska även försöka att plugga lite idag.. inte alls säkert det blir något med det, imed att jag mår
så som jag mår just nu. Men får se. Hehe. Allafal ni får ha det så bra ! Eller hoppas att ni har haft en bra
dag idag. :) Så hörs vi senare.

Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0