Bra fråga !

           varför är det alltid så, att när man vet att man inte kan få något,
så vill man ha det ännu mer ?

Den frågan tänker jag väldigt ofta på. Hehe.  Har ni någon gång
kännt så ? allafal, vaknade tidigt imorse. Fattar inte varför, med tanke på att jag la mig vid halv 2
igår.. ca. Har suttit och lyssnat på massa låtar - på Spootify hela morgonen. Älskar det !
Kan ni försöka att gissa vad jag sitter och tittar på just nu.. börjar på T.

Top Model 12 såklart ! Haha. Älskar det programmet. Idag vet jag inte vad som händer.. får se.
VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG/I HELGEN ?

Jag ska kanske vara med någon kompis..eller göra något annat. Får se vad helgen
bjuder på. Hihi.

* nu ska jag titta på "daddys girls".

puuuuuss.

/ E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0