aaaaaaaah !

För det första..

Jag fattar inte varför jag sitter uppe och skrívet ett inlägg, såhär tidigt.
 
För det andra..

Jag har inte sovit nästan alls inatt, jag vaknar mitt inatten av att jag inte kan andas
och har värsta "spyhostan" eller vad man ska kalla det, jag klöktes hela tiden, så jag fick springa
upp på toa, och hämta massa vatten. Sen så tog det en kvart för mig att sluta hosta..sen
så somnade jag äntligen. (Dett hände vid 3-tiden inatt) *Puuh* Livet är inte lätt
ibland, hehe. Idag vill jag stanna hemma, och ta det lungt, kanske sova lite till nu, efter att jag
gjort detta inlägget ? Ja, det ska jag göra. :) Eller kanske inte, får se.

Hamnade framför tv'n, sitter just nu och tittar på "Benjamin Buttons otroliga liv". Verkar bra, men
man måste ha sett den från början - för att fatta den. Han föds ju som en gammal man, men blir yngre
och yngre för varje år som går. Och alla andra blir gamla runt om i hans omgivning.

- Lämna gärna en kommentar, och säg vad du/ni tkr om filmen, ifall du/ni har sett den. -

Nu ska jag gå och äta frukost, och sedan titta färdigt på filmen.

Poouuuws.

/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0