20.00 & trött ?

Hej på er, alla sötnosar.

Här sitter jag och hostar som en kärring, som fått tänderna i halsen.
Har haft sån irriterande hosta hela dagen. Höll på dö ! Annars har dagen varit helt okej,
jag har varit jätte glad hela dagen medans alla har verkat helt sura. Det gillar vi inte ..

HUR HAR ER DAG VARIT DÅ ? HITTAT PÅ NÅGOT KUL ?

Visste ni det, att Kenza ska deigna smycken osv ? Jag kommer definitivt köpa lite smycken som
hon gjort, när produkterna släpps i affären. Tror att de kommer bli jätte snygga !  Jag menar, titta på hennes
skor som hon designat.. jag menar WOW ! Jag adore' de. Slutade tidigt idag, vilket var jätte skönt ! Mathias
kom och hämtade mig, sen åkte vi hem. Har legat de senaste timmarna och kollat på film. Börjar faktiskt bli trött, men det är nog inte så konstigt - imed att jag stannade uppe väldigt länge igår kväll, för
att jag pluggade till ett prov. som jag gjorde idag, tyckte att det gick hyvsatt
bra ! Gjorde allafal mitt bästa.. så nu får vi se vad resultatet blir. Hihi. Har pratat med mami
och hon sa att det snart kommet ett paket till mig på posten. Tydligen ett smycke, och alla som känner ebba andersson vet att hon Ä-L-S-K-A-R smycken. Bästa hon vet ! :)

Idag var vädret super härligt, väldigt varmt..gemfört med de andra dagarna. Tänkte ta ballerina idag, eller tights
men NEJ, hehe det blev inte så. Kl. 9 har jag "bokat" tv'n, för då går det massa bra tv-serier.

Juste ! Kom på en sak nu bara för det. Ugly Betty börjar ju nu, och det måste jag se.
Har slarvat otroligt mkt med det, har missat jätte många avsnitt.  

Kan lägga mit sent idag, för imorgon är vi lediga. (Studiedag) Ska fixa med massa läxor då.
Är ju fortfarande långt bak, så måste kämpa nu. Så jag hinner ifatt.

Pooooows.

/ E.



Tycket så otrolig mycket synd om de, som måste leva såhär !
Tycket att de är värda mycket mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0