Söndagsmys ...



Heej på er!

Sitter just nu hemma hos therese. Har ju som sagt sovit här inatt.. väldigt mysigt. Och vet ni, jag behövde inga öronproppar! icon_surprised Det gick utan. Det är f*n  helt fantastiskt! Haha, allafal nog snackat om det. Har hunnit att plugga lite också. Tror jag kommer klara detta, bara jag tänker..innan jag skriver. Vilket är ett problem jag har, ibland. haha. Vet inte exakt när jag ska hem idag - men det blir förmodligen att jag stannar tills ikväll.

*Vad ska ni göra idag då ?*  Bara va hemma? Eller vara med kompisar? Jag ska bara chilla med syster + plugga lite emellanåt. Kan berätta lite om gårdagen!

Gårdagen:

Började med att man träffade alla släktingar osv. Hade jätte mysigt, med väldigt god mat osv. + Vi alla satt som barn på julafton och glodde på Melodifestivalen. Tyckte att det var lite så.. halvtråkigt. Haha vad tyckte ni om de som sjöng den låten Underbar, nja inte min favorit precis. Men nog om det, nu ska jag och syster lägga oss i hennes & jons säng och kolla på massa filmer och bara umgås!

*Ni får ha en jättebra dag! Bloggar kanske senare idag.. berors på ifall jag har tid*

KISSES TO YOU ALL!

 <-- gillar den bilden på min syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0