♥ONSDAG♥

20:57 - 3 mars - 2010

Heejsan bloggen! ♥

Har precis duschat.. så jäkla skönt, helt fräsch och go nu! Haha. Jag har bestämt mig för att lägga mig tidigt ikväll. Behöver skönhetssömnen vettni blink Har varit helt speedad hela kvällen alltså, har pumpat musik och gått runt i hela huset och dansat. Är lite så uppspelt på att man ska till Jägers..kommer ha så j*vla kul! Allafal kan berätta om min dag, den har varit extremt kul! Bästis och jag har skrattat väldigt mycket..skulle sett oss på syslöjden - haha fy f*n. Men nu ska jag borsta tänderna och sedan sätta på en film + somna till den. Det har blivit en vana att göra det varje kväll. Hihi.

<-- sotning nyanser. Är typ obsessed av det nu. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0