♥ Lördagkväll..eller natt ? ♥

02:15 - 14 mars - 2010

Hej bloggen !

Antar att jag borde sova snart, men jag var bara tvungen att skriva ett sista inlägg. Så gulligt av mig att jag tänker på er. Nawe.. allafal, såg ni melodifestivalen ? Isåfall var det rätt person som vann ? Jag tyckte ärligtalat att det var det icon_surprised det gjorde bästis också, haha verkar som om vi är de enda personerna som tyckte så. Imed att jag kollat runt lite på olika bloggar och på deras inlägg - tyckte de att hon sög osv. Men jaja, mår bajs just nu. Hoppas att jag kan gå till skolan på måndag.. men vi får se. Allafal, nu ska jag borra ner mig under täcket och somna till en film. Tradition nu vettni blink

KISSES TO YOU ALL!

*Dagens planer till imorgon* 

   
Kanske vara med natassja.



  Köpa Ben&jerry-glass för halsen.



 Köpa shampoo (för färgat hår) hårinpackning, nässprej + halsstabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0