*gäsp*

12:38 - 25 mars -2010

Godmorgon på er sötnosar.

Som sagt jag är ju ledig idag, känns super skönt ! Ska ladda inför fredagen också. Ska försöka att få tag i en midjekjol.. bästis hade ju ingen som jag kunde låna. Så får fixa det på ett annat sätt :) Idag vet jag inte vad som händer, ska ju försöka att få in pengar till vår klassresa som vi ska göra i 9:an. Ska sälja massa kakor, någon som är intresserad ? Hihi. Skicka såfall mail till [email protected]. Ligger just nu i sängen och tittar på Sex and the city, älskar den filmen ! Längtar tusan tills 2:an kommer ut. Ser nog den på bio, kanske bjuder med bästis ?

Är sugen på att shoppa..igen. Kanske åker in till malmö idag eller imorgon, för jag ska köpa någon kjol tills på fredag. Har kikat runt lite på www.ginatricot.com och www.hm.com och har hittat lite "vårkläder". Är sugen på att beställa hem lite shorts, linnen, skor osv. Måste få in det i garderoben snart. Ska slänga allt gammal, för det har jag fortfarande inte gjort än.. ehehe. Dåligt av mig, jag vet. Ska fixa det.

- Har sett att jag fått lite fler läsare, skit kul !  Ett tag var det 107 läsare, och senare fler. Tack så mkt, för att ni läser min blogg. Kan jag bara säga, hihi. Bara för det ska jag skriva mer inlägg-- och mer ROLIGARE inlägg. Har ju varit rättså trög på sistone. Har ni någon ide' om vad jag kan skriva om ? Skriv gärna en kommetar isåfall.

Men nu ska jag göra något vettigt, vet inte vad ännu.. men jag kommer på något.

 <-- haha titta sikken väska ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0