Dagen med natassja.

19:54 - 30 mars - 2010

Hejsan alla läsare !

Idag har jag sovit över med bästa natassja.
Var uppe heeela natten, så är lite tröttis..men jaja.
Igår kväll var vi ute och träffade massa.. trevligt ! 
Nu sitter jag här hemma hos henne, och bloggar lite. 

- HUR ÄR DET MED ER IDAG / VAD HAR NI HITTAT PÅ ?

De senaste timmarna har jag och natassja proppat i oss massa onyttigheter. Inte bra ! 
Så nu är vi otroligt feta.. skoja.
Blir att jag sover över här inatt också, venne om vi ens kommer sova 
denna natten ? haha. Det blir väl att vi går ut lite.. men vem vet,
vi  kanske stannar hemma och chillar, rätt trött efter gårdagen. Vilket ös ! 
Men ni får ha det så jätte bra, alla bloggläsare. 

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss !
 
 

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack!



Allt bra?? :)

2010-03-31 @ 13:04:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0