46 dagar kvar tills Tunisien.

Hej bloggen !

Vaknade vid halv 1. Inte bra, men gott sov jag allafal. Hehe. Jaha, vad tyckte ni om mitt videoinlägg igår ?
Tyckte att det var på tiden att jag gjorde ett. :) Lämna gärna en kommentar om vad du/ni tyckte om inlägget. Och föressten, när jag sa att "hur fan ska det gå när jag åker till tunisien, jag klarar inte vara utan vicci i ens 2 dagar" det var ironi, alltså skämt. Så jävla beroende är vi inte av av varandra. :) 
Just nu sitter jag och tittar på "The happening". Ganska läskig, sitter och rycker till hela tiden. Skriker lite också.

Pinsamt.. haha. Men skitsamma. Idag ska jag inte göra något speciellt..
Ska bara chilla lite osv. Måste göras ibland ! Imorgon ska jag nog sola :D behövs verkligen nu !

AAh ! Ni anar inte hur mycket jag längtar till Tunisien. Kommer bli så jävla kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska bli skit kul att spendera en hel vecka tsm med bästis.

Men nu ska jag sticka, puuuss på er.

/ Ebba.

Älskar dig sååååå mycket !!




Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde du va mer beroende av mig (a). Jag längtar också till Tunisien! älskar dig bebis ;-D §§

2010-07-15 @ 21:43:18
URL: http://naataalieejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0