I don't wan't to leave.

Hej sötnosar.

Allt bra? Här är allt bra. Blev inget med nattis idag, så vi ska ta det imorgon.
Wiie! Just nu sitter jag och snackar med lite folk på msn. Inget speciellt roligt, men vissa av de är
väldigt underhållande. Hehe. Allafal, jag har inte gjort så mycket idag -
imed att jag vaknade väldigt så sent.
Idag igen.. Så ikväll ska jag lägga mig direkt efter första avsnittet av sex and the city.
(Som jag sitter och tittar på nu) Är fan beroende av de avsnitten. Aja, men hur har er dag varit?

Men nu ska jag fortsätta att kolla på sex and the city. Så ni får sova så gott, bebisar.

Puss!

/ Ebba.

*Den bilden är typ 100 år gammal.*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0