''Honey i'm home.''

Hej snuttisar. ♥
Nu är jag hemma igen från vicci. Hade det jätte mysigt ! Låg och skrattade så jag knappt fick luft.
+ Vi solade. Fy f*n vad jag mådde bra efteråt. Och jag är äntligen brun igen! YES. Blev brunast på magen & bakbenen. Smeexigt haha! Blir tyvärr inget videoinlägg idag. Vi orkade inte helt enkelt, + vi hade inte tillgång till en data. Så det får bli någon annan gång. Kanske blir imorgon, när jag är med bästis. Får se.

Strax börjar sex and the city och det ska banne mig jag se. Båda avsnitten.
Sedan gå och lägga mig direkt efter. Får se om jag lyckas somna så tidigt bara.
Hehe. Föressten, jag fick hem min nya "killer-heels" idag. Älskar de! So f*cking gorgeous.
Haha, jag kan fortsätta i evigheter.
Jag är så j*vla stolt över att de är mina. + Jag blir verkligen super lång. Hihi. Äntligen! + Jag fick en "påsväska"? Den var kanske inte sådär jättefin. Men jag ska deffinitivt inte klaga. Man fick den för 0kr, till att ha sina klackar i.
Så tack tack! Vet inte riktigt när jag åker till nattis imorgon. Kanske vid 12 eller något. Allafal, jag bloggar såklart innan jag åker. Jag kanske bloggar under dagen när jag är med henne.. men inte så troligt. Imed att jag inte har varit med henne på ett tag, så vill jag gärna spendera tid med henne & inte sitta vid datan osv. Hoppas ni förstår.

Men nu ska jag ta av mitt smink, och sedan kolla på sex and the city. Som börjar om 1 min.
Puss!

/Ebba.


Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

ha en fin dag! :) kram ♥

2010-07-28 @ 14:01:07
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0