Hemma från bästis.

Godkväll' bloggen!

Kom nyss hem från nattis. Har varit hos henne..sen 7 imorse.
Fick gå upp vid, 6. Gick rättså bra! Eller det kändes bra att gå upp så tidigt. Hehe.
Har haft en riktigt rolig dag med bästis har skratta så jag nästan pissade på mig.
Otroligt länge sedan jag hade så här roligt med henne. Så det är ett stort plus för det.

Jag & nattis gick halv mils rundan idag. Känns skit bra! Har bestämt, att jag ska gå rundan
här i Vemmenhög, varje dag! + Äta rätt. Då jävlar kommer jag gå ner i vikt. Vilket jag vill.
Vill ha fastare mage, lår och rumpa. SEXIGT! Så det ska banne mig, jag skaffa mig.
Hahah. Det första jag ska göra, är att ladda min mp3 tills imorgon. Sen har jag bestämt att jag ska åka
och sola innan jag åker till min fasters grillfest imorgon.

men nu ska jag dansa & sjunga lite. (a)

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0