♥ Glad att jag har dig. ♥

Jag heter nattis, och det här är eeebba. Vi är bästa vänner sen 2-3 år tillbaka.
Vi är brunett & blondin = och det är det som gäller. Och när vi skriker.. då är det folk som klänger.

(vår egna låt )

Du är min andra halva.. en person som alltid finns där. Vi är nog de enda som är mest lika i vårt gäng.
Har alltid så inn i helvetes kul med dig.. en gång var jag t.o.m nära att kissa på mig. Vi har upplevt både bra och dåliga saker tillsammans. Men det mesta - är bra minnen. Vi har upplevt kärlek tillsammans, gjort konstiga saker. Alla känner oss som de personerna som alltid har så jäkla kul tillsammans, alla vet vem det är som kommer i korridoren ifall de hör massa skratt. Alla vet vem det är så fort man hör massa spring. Jag känner mig trygg med dig, är aldrig rädd för att vara töntig eller bete mig som världens knäppaste person. För med dig, så är det okej.

Du är den mest töntigaste/goaste/roligaste personen jag känner. ♥ Haha. Vi har ett eget språk som igen annan förstår. Ingen annan kan prata som vi. Även fast alla försöker lära sig..så klarar ingen att prata exakt som vi.
Vi har redan lovat varandra, att vi ska gå på samma gymnasium - annars skulle vi inte klara oss, utan dig är jag ingenting. Känner mig så himla värdelös ! Det är alltid vi 2/ har alltid varit vi 2.

Och när vi åkte till Jägers (ligger i Höör) hade jag så himla kul. När vi körde vår "hips-grej" alla killar gapade med öppen mun då. Haha, så jävla mäktig jag kände mig. Hade det bäst ! Och nu.. ska vi till Tunisien i Augusti. Tror verkligen att vi kommer hade riktigt roligt där nere. Får ett eget rum + egen balkong. Usch, vad många nätter vi kommer sitta där och spana in "tunisien-killarna" Hihi. Ragare passar in på Ebba och Nattis namn. Hihi.

Så många nätter vi har sagt *nu måste vi verkligen sova*, men skitit i det och
 legat och snackat hela natten istället. Vi kan prata om allt.. och det är jag verkligen glad för. ♥
I slutändan är det DIG som jag vill ha vid min sida.

" Hoppas att vi får fler roliga minnen tillsammans. "

Älskar dig bästis !




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhahaa , jag älskar dig bästis !vi är bäst ;-) . världens bästa person är du ! klarar mig inte utan dig , puss pusssss ! puss puss (a)

2010-07-22 @ 14:32:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0