2 juli - 2010 - grattis mamma.

..

Idag är det en speciell dag.. min mamma fyller nämligen år. Så grattis mami, om du ser detta. Vaknade typ.. precis. Eller nej, jag vaknade först vid 6 !! Fattar inte varför jag gjorde det ? Allafal, sen vaknade jag igen.. nu. Skönt att jag kunde sova några timmar allafal. Idag kommer min bror, hem. Wiie, har saknat han så. Saknar alla våra snack på kvällarna. Och att vi alltid går in till varandra, för den ena behöver snacka. *Hihi* Jag står väldigt nära mina syskon. De vet faktiskt rätt så mycket om mitt privatliv. Jag kan dela med mig av allt. Egentligen.

Det är ganska skönt att kunna vara så pass öppen som jag är till de. Jag är glad att hela min familj stöttar en. :)
Har ni väldigt bra relation med någon av i er familj ? berätta gärna. Idag vet jag inte vad som händer. Det är inte så JÄTTE bra väder. Kanske 18 grader. Men vill till stranden åndå. Har inbilat mig att det är DÄR man blir brunast. Det blir man inte när man ligger hemma. Fattar inte vad det är för någon ide ? Haha. Jag ä nog inte klar i huvudet. Asså är det bara jag som riktigt stör mig på att Kissie tror att vi inte ser att hon redigerar sina bilder ?

* Allafal, nu ska jag äta frukost. Sedan ta ut hundarna. *

puss&kram.

/ Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0