11 juli - 2010.

Hej underbaringar.

Har precis kommit hem från stranden. Måste bara säga,
 att vi har nog aldrig haft det såhär varmt i Sverige. Eller har vi det ? Jag har inget minne av det. Allafal hade det jätte mysigt med bästis. Och vågorna i havet, var enorma. Och då menar jag E-N-O-R-M-A. Varje gång jag och nattis skulle hoppa i, så slogs vi omkull av vågorna. Haha, jag fick t.o.m nattis armbåge i ögat. AAJ, va ont det gjorde. Kanske får en blåtira nu.. hehe sexigt. Ska duscha alldeles strax, men ska först skriva klart inlägget. :)

Men nu är jag riktigt brun, wiiie ! Men ska köpa en vit bikini, så ser jag ännu brunare ut.  Ser ni, jag är fiffig.
Och det brukar jag inte va. Haha ! Efter strande så kom papi och hämtade mig, så åkte vi och handlade mat och jordgubbar. MUMS. Så ikväll blir det tacos till middag, och jordgubbar til efterätt. Love it ! Nu ska jag dunka musik medans jag duschar. ( varje gång mathias eller jag ska duscha, så drar vi med datorn in i badrummet ) 

puss på er. 

Hoppas att ni har haft en superbra dag. 

/ Ebba. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0