T O R S D A G - K V Ä L L

16:55 - 14 januari - 2010


'Heej bloggen!

Tänkte skriva igår och i förigår, men orkade inte. Hoppas ni förstår att jag har massa annat att göra än skriva i bloggen. Skolan har varit väldigt trög, som alla torsdagar. Men blev ändå bra i slutsatsen, vi hade nämligen ingen elevensval för vår lärare sa att vi var lediga från vår lektion. Så det var skit bra!  Så det slutade med att jag och Nattis stack till Coop - extra och köpte massa godis. Massa sura saker..såklart. Hahah. Nu ringde pappa precis och sa att jag skulle börja ta ner allt julpynt, är vi sena eller vadå?! Tänkte att jag skulle försöka ha tag i Vicci och fråga ifall hon och jag ska till Entre' - vi tänkte gå och kolla lite i affärerna. Har ju fortfarande 84 :- kvar, men va fan kan man köpa för det? Haha ja.. inte vet jag. Vet ni?

Vet ni vad, när min pappa fyller år + min syster, så ska de ha en fest med alla våra släktingar osv. Sen ska vi även åka på resa.. till Thailand. Så Exiaiting! (Eller hur det stavas). Allafal, nu ska jag göra något vettigt. Vet inte vad, men jag kommer väl på något. Hehe.

xoxo från ebba andersson..

/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0