godnattpuss från ebba andersson.. ♥

17:49 - 31 januari - 2010


~ Hej bloggen.


Detta blir mitt sista inlägg för ikväll. Kommer inte orka skriva ett till innan jag ska gå och lägga mig. You see.. Dagen har varit ganska - trög! Har inte gjort något alls, bara tittat på film på datan + legat i sängen och sovit lite. Det behövs ibland, imed att jag la mig vid 4 tiden inatt. Sen så vaknade jag 6 timmar senare. Fy fan, venne hur jag klarar att gå upp så himla tidigt. Har bestämt mig för att jag ska ringa natassja snart, för vi har inte vatt på typ..1 månad eller så. Och det är ganska länge.  

Shit vad jag längtar tills sommaren. Ahh! Ska bli så skönt när jag åker iväg med bästis och hennes familj. Och bara umgås med nattis, och ligga på stranden och chilla osv. Haha Nice!
Vet ni vad ? Ni vet vår äldsta hund.. Fia? Man börjar se på hennes humör.. att hon inte har så lång tid kvar. Imellan åt orkar hon inte ens ställa sig upp.

... *suck* Nu kommer det lite tårar. Äum..
 jag vet inte egentligen hur lång tid hon har kvar. Hoppas att hon klarar sig detta året allafal. Jag vet att vi ska få en ny hund tills sommaren, men ingen hund kommer någonsin ersätta Fia.
Världens bästa hund blogicons-2_537106241_53868032_58943246


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0