www.hm.com





hej på er!

Sitter just nu i soffan och glor på nyheterna, fråga mig inte varför..men det är en reflex att vi ska slå på tv och genast titta på nyheterna hela tiden. P.g.a snön, regn osv. Juste, kom precis på att jag måste få klart min engelska, som är tills på måndag..men orkar verkligen inte just nu. Någon fri dag utan att tänka på läxa skola osv vill man gärna ha ibland. Det ska ju inte vara det enda man ska tänka på hela tiden. Sitter även och tittar på lite söta undisar. Har hittat lite på www.hm.com - som jag får beställa hem också! WIHO! Jag är jätteglad just nu. Hihi :)

~ Guuuuud vad jag längtar tills bästis & jag åker till Tunisien. Kommer ha det bäst! Bara ligga och sola, bada i poolen. Kanske shoppa, vem vet blink Appropå Tunisien.. jag måste skaffa pass! Aldrig att jag reser med ID-kort. Så mycket klydd som det blev sist jag reste med natassja, vill jag inte uppleva igen. Höll ju på att fastna i Frankrike!

Det var såhär..

Jag och natassja skulle åka och hälsa på hennes pappa som bor i Spanien(för 2 gången, hade redan varit där en gång innan) Men denna gången skulle vi 2 åka själva dit, och sedan möta hennes pappa där. Vi skulle åka från Köpenhamn mot Paris(skulle mellan landa där) Och när vi väl var framme i köpenhamn började problemen. Hon som satt bakom disken, sa att natassja kunde åka till Paris, men inte jag imed att jag hade ID. Och då blev våra föräldrar sura direkt. Pappa & natassjas mamma stod nästan och skällde ut hon som satt i kassan. Efter att ha stått där i nästan i 20 min och skällt på varandra så var det dags att ta flyget mot Paris. Och tillslut så sa de okej då och lätt mig gå på planet. Efter att vi hade sagt hejdå till våra föräldrar, satte vi oss på planet och åkte iväg - jätte spända och ivriga. Då gick natassjas mamma & min pappa bort och snackade med henne igen. Och frågade om det verkligen gick bra att jag reste med ID-kort. Och då sa hon såhär..hon med pass(natassja) kan ju åka hem, men hon med ID-kort(Jag) fastnar förmodligen i Paris och kommer inte hem. Och då brakade helvetet löst ..igen. Så det slutade med att pappa ringde till franska ambasaden och sa att om inte jag kom hem till Svergie, så skulle han se till att stämma de osv.

Sen hände samma sak i Paris, men resan gick väldigt bra..trots allt strul. Så denna gången vill jag inte att det ska bli tveksamt att jag ska kunna komme hem, utan jag ska komma hem. Så ska fixa pass såfort som möjligt.

Nu har jag klickat hem undisarna, skit söta ! Nu ska jag ta lite candy + dricka. Ha en jättebra fredagskväll, babes!
Föressten kan jag inte lägga upp mina sminkbilder idag, kameran är helt cp ? Ska be mathias att hjälpa mig, så kan jag lägga upp bilder..så snabbt som möjligt. Annars är det ju inte så kul att läsa min blogg, ellerhur ?

Puss !



 <-- haha,glömmer aldrig denna dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0