i göteborg..

13:32 - 24 februari - 2010

Hej på er!

Förlåt för en väldigt kass uppdatering..har umgåtts med mamma. Och då har jag inte tid att blogga nästan hela tiden som jag brukar. Hoppas att ni förstår det. Har även tonat om håret, så nu är det en aning mörkare! Kan kanske visa det när jag kommer hem (fredag) eller ens om jag ens kommer hem, haha. Var ju väldigt svårt att komma upp för det snöade ju som f*n. + alla förare var helt så..knäppa, imed att det snöade som det gjorde.

Just nu sitter jag här i mammas stora säng som står bland alla lådor. Hon ska ju flytta till en annan lägenhet, för denna har blivit to expensive. Så det blev att packa massa saker, och får slagga hos hennes kompis. Nawe.. såsynd om han, att vi bara kommer in där " heeej! vi ska bo här i en vecka, dt ee okej va?" haha nej, så gick det inte till. Det va okej för honom..från första början.

Saknar mina "girls" ska bli kul att träffa de sen när skolan börjar. Har även pratat med bästis, rett ut lite saker osv. Känns väldigt bra nu, har inget på hjärtat. icon_smile hihi. Men nu ska jag sova lite, väcktes vid typ..halv 8 imorse. För  mamma & jag skulle till lägenheten som ska säljas..så jag var tvungen att följa med och hjälpa till. That's life.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0