TISDAG

18:44 - 9 febuari - 2010


Hej bloggen!♥

Dagen har varit ganska rolig, har skrattat enormt med bästis. Så mycket har vi inte skrattat på väldigt länge. Så det var mycket trevligt.. just nu tittar jag på "I taket lyser stjärnorna." Den är faktiskt väldigt bra, men även väldigt sorglig. Speciellt i slutet. HUR HAR ER DAG VARIT,IDAG ? 
Min har som sagt varit ganska rolig & lugn på samma gång. Har egentligen inte hänt så himla mycket i skolan.. ganska tråkigt men skitsamma. Har hållt på med lite NO-läxa i en halv timme nu. Inte så himla svårt, sen så ska jag kolla igenom SV tills imorgon .. för då ska jag nämligen redovisa inför klassen. Känner att jag kommer klara detta nu. Inte så nervös längre. Känner mig lite dum nu.. imed att jag har gått och varit så j*vla nervös.

Kan berätta för er hur dagens "Outfit" såg ut.

Jeans - Gina Tricot

Linne - HM

Kofta - HM

Skor med klack - Din sko

Guldarmband - Guldfynd


Och så nersläppt hår till det. Det gick alldeles utmärkt, haha. Efter att jag kom hem, så bytade jag direkt klädesplagg till mer mysiga kläder. Kan kanske visa en bild sen, asså vettni.. jag har suttit med det här inlägget typ i en halv timme eller mer nu. Så jag måste bli klar med detta inlägget nu.

Men vi hörs imorgon, babes.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0