*SUCK*..

00:27 - 18 februari - 2010


som ni ser ju är klockan rättså mycket.. vet inte varför jag är uppe egentligen. Det blev bara så, trots att pappa sa till mig att gå och lägga mig för typ..2 timmar sen. Men men, kan ju ändå sova länge imorgon så whatever. Har suttit och tittat på massa Dessie-klipp, där hennes syster smygfilmade henne, så snackade hon lite så skit om sina läsare. Tycker faktiskt att det är disrespectfull (eller hur det stavas) Ni vet allafal vad jag menar. icon_smile Man brukar ju inte precis lägga ut ett klipp där man snackar mass a skit om sina läsare. Eller vad tycker ni ? Hur som helst, gud vad jag längtar att jag var utomlans..vill bara ligga och sola och bada i havet. Usch, får rysningar. Hehe..

Har engnat hela dagen till att ligga i soffan och titta på tv+bloggat såklart. Börjar känna att det är lite tråkigt att inte ha något att sysselsätta mig med, men sen så kan jag ju inte gå till skolan när jag är såhär kass. Att sitta och nysa & hosta på lektionerna..hell no. haha. Stannar hellre hemma - och blir frisk istället. Vet ni vad jag gjorde idag ? Jag äter ju väldigt dåligt nu, imed att jag är hemma. Så jag ställde mig vid spisen och gjorde typ sån risotto eller vad man ska säga..? Okej, kanske inte risotto, det vet jag inte ens vad det är. Men jag kallar allafal de för det. För det lätt bra, haha. Jag tog köttbullar & svamp och stekte det + hällde på lite kryddor. Sen tog jag sån "pennpasta" och krydda det också, med persilja - och det gjorde jag även med köttbullarna & svampen. Skit gott! Testa. Det var min "risotto". haha. blink 
"Men nu ska jag försöka att sova. Försöka.."

Ueew?!
Hittade denna bilden på www.google.se - gillar ni denna iden? Skulle ni kunna gå runt med en spindel i era skor?

Kommentarer
Postat av: alexandra

nej fyfan! haha varför skulle man vilja det? :o

2010-02-20 @ 16:19:55
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: elin

stackars spindel ;<

2010-02-21 @ 11:12:01
URL: http://stektamakaroner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0