söndagkväll

20:58 - 7 febuari - 2010


- Hej bloggen!

Sitter just nu i badrummet och tar av mitt smink för dagen. Jag kan säga att detta har verkligen inte varit min dag. Exakt allting har blivit fel. Deet började med att mitt "bas" blev helt cp! Jag blev helt så mörk i huvudet. Sen så när jag försökte ta av det..så gick det inte ? Så jag stod där i 5-10 min och skrubbade hela mitt fejs. Sen så skulle vi inte träffa therese & jon idag, för han va så himla förskyld och kunde inte prata..osv. Sen så har jag haft 3 stora läxor som jag har gjort.. fast inte helt klart än.

Den enda porstivia saken som har hänt mig idag, var att jag fick nya skor. Så nu slipper jag låna *host*. Okej, jag vet vad ni tänker, men jag är ingen fattiglapp eller något sånt. Men det var såhär, att jag har spräckt(eller spräckt & spräckt) men mina sulor till mina skor, har gått isönder. Så hade jag mina andra skor uppe hos mamma. Och hon bor 30-32 mil upp..så det gick inte. så det blev att jag fick låna av en av pappas kompisar. Mkt snällt! icon_smile 

Vad har ni gjort idag då ?

Har äntligen pratat med natassja, så snart ska vi va..tror jag. Känns skönt att man ska träffa henne igen. Saknar faktiskt hennes familj lite, haha. Men allafal nu ska jag fortsätta ta av mitt smink - har liksom inte ens börjat. Ahaha.
Bra där ebba !

"Lot's of kisses from ebba andersson."

Kommentarer
Postat av: Natalia

Vill du köpa en ny bloggdesign?

Titta då in på min blogg! Jag säljer Custom-made bloggdesigner för ENDAST 100KR!!! Jag säljer även färdiggjorda designer från 25 spänn.

Klicka antingen på länken i min meny (länken som heter bloggdesign högst upp) eller gå in på:

Smartish.blogg.se/test



Titta in!

2010-02-08 @ 15:28:36
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0