SÖNDAG-KVÄLL..

18:42 - 21 februari - 2010

Hejsan snuttisar.

Kan ni gissa vart jag är nu ? Jag är hos mamma! Jippi. Nej, det är jag faktiskt inte. Jag är hemma..men jag önskar faktiskt att jag var där. J*vla väder! Är så himla trött på att det snöar exakt HELA tiden. Visst, dt är kanske mysigt på kvällen. Men det hindrar en för att göra massa saker. Vilket är "tummen ner". Vettni, jag har hittat en ny hoby. Och det är att sminka mig själv & massa andra. Klarade faktiskt av att göra en smookie-eye på mig själv. Blev riktigt bra. Kan tyvärr inte fota sminkningen, för där är inget batteri på kameran - och det tar en evighet att ladda den. Ska ladda kameran och göra en ny sminkning så att ni får se, blir det bra? Bara om ni vill alltså, tvingar er inte.

Annars har dagen varit bra, väldigt lung&snöig. Haha. Hur har er dag varit ?

* Varför dömmer man oftast andra p.g.a deras utseende ? *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0