ONSDAG-MORGON/EFTERMIDDAG

13:15 - 17 februari - 2010


Hejsan snyggingar/bloggen blink

Asså ärligtalat så försvinner inte denna j*vla förkylningen! Den är så otroligt jobbig, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gick upp ca. vid 11 tiden, och var trött ? fattar inte vad som händer med min kropp..jag kan säga ännu en gång att det är skit jobbigt att vara så här fökyld - att inte kunna sova som man brukar eller inte kunna äta som man brukar..eller att må illa exakt hela tiden. Usch & Blää! Åt frukost..typ för en timme sen, så såhär länge har jag suttit med detta inlägget. Trög eller vadå? Haha. Gud, vad jag längtar tills jag får träffa mamma, för då ska jag förmodligen färga(eller tona) om mitt hår + klippa det. Ska bli skönt att få bort allt slitet. Och längtar även tills jag får byta min hårfärg till en mörkare nyans. So exaiting! "eller hur det stavas".

Ligger och tittar på film på datan - det är drf det tar så långt tid med detta inlägget..men nu ska jag försöka att bli klar. Okej? hihi. Vet inte vad jag ska göra idag, bara vila och snyta mig dygnet runt, så försvinner förmodligen förkylningen.. maybe. Känns som om min kropp börjar krympa igen..kanske tar en dusch senare. -- Fastän jag tog en igår. men whatever, det är ju bara skönt att vara fräsch. Eller hur ?icon_smile

KISSES..

 MMh! Är sugen på såna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0