Mkt snö!

12:21 - 3 febuari - 2010


~ God"eftermiddag" bloggen! 
 
Står just nu i köket och gör lite lunch till mig själv. Så duktig jag är  Har hållt på med HK - läxan rättså länge nu, ska bara fixa lite små saker, sen är jag färdig! Super skönt! Vill få bra betyg för det här, så det är värt de timmarna. Än så länge.. Ja, hur har er dag sett ut? Går ni i skolan eller är ni hemma (pågrund av vädret) jag kan säga att vi är nästan insnöade. Imed att vi bor så långt ut ifrån allting, så är det ju såklart värre här. För här finns inga träd och sånt som kan blockera snön. --> som det gör i de andra byarna <-- Jag venne ifall man får stanna hemma imorgon också.. ? Det får man ju se imorgon. Jag har inte sovit längre fastän vi är lediga, venne varför.. har alltid haft det problemet. Att ifall jag har blivit väckt en gång kan jag inte somna om. Det är fan en förbannelse! Haha. Hatar det riktigt icon_sadMen men, det kan man inte göra något åt. Tänkte visa er hur det ser ut här. Alltså hur mkt snö vi har fått. ifall ni är intresserade. Som jag sa innan, så har jag ju en redovisning den 9 febuari så det är nog bra ifall jag bestämmer redan nu, vad jag ska prata om osv. Är ju föressten ett häst-fan så jag kanske kan prata om det? Låter det bra tkr ni? Allafal nu är min mat klar!

xoxo!

  
 Ser ni där borta sikka vallar där är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0