MÅNDAG - MORGON

10:03 - 15 februari - 2010


Hej bloggen!

Ligger just nu i soffan med mitt stora täcke och min kudde + bloggdator. Nej , jag är inte ledig - jag är tyvärr sjuk idag.  Kände det redan igår .. blev det blev värre under natten. Så pappa lät mig va hemma, så jag skulle bli bättre. Tkr inte ni att det är j*vligt jobbigt att gå i skolan ifall man är redigt förkyld ? Det tkr allafal jag icon_sad Senare idag tänker jag allafal göra lite "hygiensaker". Annars känner man sig bara så ofräsch.. So that's the plan. Jag hade faktiskt en väldigt fin Alla blogicons-2_537106241_53868032_58943246 Dag igår, fick ju spendera den med bästis och familjen. Så det är ett stort  på det.

kan inte skriva mer...något hände just...

Kommentarer
Postat av: Jennie

tråkigt att vara sjuk :(

2010-02-15 @ 15:22:57
URL: http://stuupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0