LÖRDAG-KVÄLL- massa mys på högsta grad!

17:55 - 6 febuari - 2010


Hello angels.

Hur har er dag varit idag? Min har varit helt okej.. förutom att jag har en otrolig värk i mina höftben. Vet inte vad som har hänt med de? Förmodligen sträckt mig, eller legat konstigt inatt. Papi kom och hämtade mig vid halv 4 tiden. sen åkte vi till skurup..för mathias var där och tittade på fotboll, så skulle pappa också det - så de var där inne i typ.. 20 min. Så jag tog fram lite böcker och "plugga". Efter det åkte vi till ICA - supermarket och handlade massa mat och godis. Mkt trevligt! Står just nu vid spisen, och lagar lite mat. eller hjälper till åtminstone.

Imorgon ska vi till staffanstorp och hälsa på therese & jon. Länge sedan sist. Kan fråga pappa, samtidigt som vi är där, kan någon följa med mig till Nova Lund och handla ett par nya skor. Ni förstår jag har spräckt båda mina sulor - i mina uggs & mina svarta stövlar. tummen ner för det. Men nu är maten klar, så nu ska jag och familjen och titta på "Big moma".

"Detta blir mitt sista inlägg för ikväll".

Puss på kinderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0