LÖRDAG-EFTERMIDDAG



Hejsan bloggen. icon_smile

Sitter just nu och tittar på Glee (tv-serie), den är faktiskt riktigt bra! Sminkade mig för ca. 1 timme sen, blev svart/brun sotning, idag. Har f*an blivit beroende av att sminka mig med sotningar! Jag tycker ärligtalat att det är riktigt snyggt. Ögonen blir så..mystiska eller vad man ska säga. Haha. Vad ska ni göra idag ? Jag ska bara va hemma, jag skulle kanske vatt med bästis idag, men hon skulle ha gäster. Så vi får va någon annan dag. :) Längtar skit myskt till Tunisien alltså! Vet inte vart jag ska ta vägen. Vill bara åka iväg nu. Ska bli skit kul, allafal. De sakerna som jag ska köpa/fixa till resan är:

* 2 bikinisar
* pass
* toppar
* shorts
* kjolar
* skor: flip flops, sandeler, ballerinaskor, klackar
* ID-kort


Just nu känner jag att jag är inte redo för skolan.. orkar verkligen inte gå upp halv 7 och sitta i skolan i flera timmar. *Suck* Men men, har bestämt för att du jäklar ska jag satsa 100% på skolan. Ska plugga till ett prov nu till v.10 - imed at jag var sjuk så får ju jag ta igen nu. Så är det, Är ganska trött just nu.. vaknade först vid 9 sen vaknade jag igen vid lite över 11. Vet inte vad som händer, ja men nu ska jag vara lite social .. och göra något vettigt- och verkligen göra det & inte bara säga det! Hihi.


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0