Hemma från ystad..

20:28 - 14 februari - 2010


Har ungefär precis kommit hem från Ystad. Var ju och såg den "Farsan" på bio och resultatet.. nja inte det bästa precis. Trodde ärligtalat att den skulle vara roligare. Imed att nattis & jag har den sjukaste humorn som finns, borde inte vi tycka att den var skit rolig då ? Nej! Det gjorde vi tyvärr inte, uatn vi satt och skrattade åt alla andra i biosalongen. Där var några killar som garvade riktigt cp - så det blev att vi skrattade åt de istället. Haha we are so BAD. blink

Hur har er dag varit idag då ? varit hemma med familjen, shoppat, myst med pojkvännen, festat eller varit med vännerna ? Mamma har inte ringt idag..ovanligt. Blir faktiskt lite ledsen, ni kanske tycker att jag är skit mesig nu. Tror kanske att jag sitter här och bölar osv. Men det gör jag inte, har vant mig nu..och att jag inte ska förvänta mig så himla mycket.. Så är det.

Nu ska jag sätta på en film - börjar känna av att jag börjar bli sjuk! Fan alltså. Varför just nu.. får se ifall jag går till skolan imorgon. *suck* icon_sad hatar det...

-- Älskar er alla--

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0