Girlsnight med vicci.


19:02 - 19 februari - 2010

Hejsan snuttisar.

Just nu sitter jag i soffan med bloggdatorn i knät. Har haft en superbra dag i skolan, med vännerna. Skönt och va tillbaka. Alldeles strax kommer Vicci, vi ska ha en typ "girlsnight", jag åker ju till göteborg på söndag. Som är om 2 dagar. Ska bli skönt på ett sätt, men lite så sad, på ett annat. Har ju precis kommit tillbaka till skolan, och träffat alla vännerna. Sen nu ska man plötsligt ha lov i en vecka. Fan! Vill inte.. eller okej, det vill jag kanske. Hihi.angel06Papi har varit och handlat lite gottis till mig och henne. Så nu ska vi spendera tid med varandra osv. Nattis & Amy ee ju på jägers, så om ni ser det här så får ni ha så kul, tjejer! Och va rädda om er (L)!

*Just nu försöker jag att få tag i vicci. Hon svarar inte, så får ringa om en stund..ifall hon inte har kommit hit vid halv 8 än. Från och med nu, så kommer denna designen(se ovan) vara min "fredagsdesign". Okej?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0