Fredag - eftermiddag

16:40 - 26 februari - 2010

Heej bloggen! icon_smile

Nu är jag hemma i familjen anderssons hus. Hehe.. kom hem för typ, 2 timmar sedan. Rättså skönt på ett sätt, men väldigt tråkigt på ett annat. Men men, har precis sminkat mig har gjort en lila/brun sotning idag, wonderful. Blev riktigt bra! Kan visa er lite pics sen ifall ni vill, laddar kameran nu vettni  - så den ee klar snart. Ikväll ska jag umgås med pappa, blir tacos till middag..mums! För en av mathias kompisar ringde och frågade ifall han ville följa med till malmö, och kolla bio -som vanligt. Har man en populär bror så har man..hehe. Nej skoja, så "skrytsam" är jag inte. Det vet ni, har bestämt mig för att gå ner 3 kg nu. Är så j*vla missnöjd med min kropp, att jag måste göra något åt det. Har tänkt att gå ut med Fia en lite runda, för lillskiten börjar bli rund nu. Naw, haha.

Ligger och tittar just nu på Americas best topmodel 8. Älskar de programmet, de tjejerna ser faktiskt väldigt bra ut. Tror att det är jaslene som vinner, kollade på www.google.se hahaa! Men ska sticka ut nu, visar bilder på sminkningen sen..efter att kameran har laddat klart. Okej ?

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0