..

                                                                         lördag
Min dag har varit ganska så slö.. vaknade typ vid.. 11. Natassja sov ju här inatt, hade trevligt som vanligt. Gjorde inte så hemskt mycket, bara tittade på film och chillade. Tittade ju på I taket lyser stjärnorna. Och fy fan sikka olika känslor det blev under den timmen. Natassja bölade och jag skrattade, sen var det tvärtom ? Liksom wtf ?! haha. Jag skrattade så himla mycket (åt att natassja bölade så jäkla mycket) att jag mådde sjukt illa efteråt. Tog verkligen i. fick inte luft emellan åt. Ahaha!

Hon åkte hem typ vid.. kanske 4-tiden eller något sånt. Sen så blev det att jag och papi åkte hon handlade lite lösgodis + hyrade en film till mig. Det blev "allt för min syster". Tror att den är bra, den har fått rättså bra kritik. Så det ska bli spännande. Jaha, då är det bara 1 vecka kvar tills Sportlovet. VAD SKA NI GÖRA DÅ ? jag ska allafal till mamma. Åker ju på fredagen eller lördagen. Ska bli skönt att träffa henne igen. Tittar jus nu på Americas funniest home videos. älskar det programmet.. så j*vla kul, att se de människorna som egentligen bara skämmer bort sig själv inför typ..hela världen. haha. blink Jaapp, men nu ska jag titta på Melodifestivalen 2010. 

KISSES..

  

Kommentarer
Postat av: ida

ni är bäst!!! §

2010-02-13 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0